Mark Klerks

Al van jongs af aan had Mark een passie voor muziek. Ooit begonnen als roadie maar al snel maakte hij de overstap naar de basgitaar. Zijn keuze voor de basgitaar was een weloverwogen stap, die uiteindelijk een gouden greep bleek te zijn. Vanaf het eerste moment voelde hij zich thuis met dit instrument en dat gevoel is nooit verdwenen!

In de loop der jaren heeft hij in verschillende bands gespeeld zoals Midnight Blue, Joker’s Fool en Gepetto (jawel, met onze Henri!). Mark heeft zich nooit willen beperken tot één genre. Die muzikale veelzijdigheid heeft hij altijd belangrijk gevonden.

Een aantal jaren geleden was het dan ook Mark die bij AR!E al een aantal optredens de bas voor zijn rekening nam bij afwezigheid van onze Sjors. Deze ervaringen bleken zo leuk en inspirerend dat de keuze om Sjors op te volgen als bassist van AR!E een eenvoudige beslissing was.

Het repertoire van AR!E biedt gelukkig een brede variatie, waardoor hij zijn creativiteit en passie voor muziek volledig kwijt kan! Hij kijkt er enorm naar uit om samen met deze getalenteerde groep muzikanten nog meer muziek te maken. Mark hoopt dan ook dat we elkaar binnenkort gaan zien bij een van onze shows!

Instrument

Basgitaar + Zang

Aangetreden

Juli 2024

Fan van

Foo Fighters, Pearl Jam, Primus.

Zou liever

Gordon nooit meer horen op de radio

Uitspraak

Alles komt goed en anders ook